טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

תוכנות מחשב שחשוב לדעת בעולם העבודה

עולם העבודה כיום שונה שנות אור ממה שהיה לפני עשרים שנים ושלושים שנים, כאשר עבדו עוד עם ניירת. כיום, עולם העבודה מבוסס על תוכנות מחשב ויש כמה מהן שמאוד חשוב לדעת ולעיתים קרובות הם אפילו חלק מהדרישות לקבלה לעבודה. הנה מספר תוכנות שתוכלו לעשות עליהם קורסים מקצועיים וכדאי לכם לדעת לעבוד עליהן.  

תוכנת אקסל

תוכנת אקסל היא אחת התוכנות היותר חשובות כיום בעולם העבודה. מדובר בתוכנה בסיסית שנמצאת כיום בכל מחשב ויש המון אפשרויות לניתור וניהול של מידע מספרי. בעזרת תוכנת אקסל ניתן לבצע חישובים, לנהל טבלאות בצורה נוחה, לבצע ניתור של נתונים ולהבין סטאטוס נתונים עדכני. כל עובד כיום חייב להכיר את הכלי הבסיסי הזה. את תוכנת אקסל ניתן ללמוד כחלק מתוך קורס אקסל למתחילים ואם אתם כבר מכירים את הבסיס של התוכנה, אך מעוניינים ביותר מכך, יש גם קורסים של אקסל למתקדמים בתחום.  

תוכנת פאוור פוינט

אתם מחפשים תפקידי הדרכה או תפקידים ניהוליים? מאוד חשוב שיהיה בידיכם הידע של תוכנת המצגות פאוור פוינט. כיום, הדרך הכי טובה לבצע הדרכה לעובדים היא באמצעות מצגת המאפשרת ליצור שקופיות עם מידע מצומצם המאפשר לכם להיזכר בכל מה שאתם רוצים להעביר מבלי לפספס שום דבר וגם מאפשר לאנשים שאותם אתם מדריכים, להיות ממוקדים בהדרכה. מדובר על כלי מצוין עם המון יכולות גרפיות נהדרות שכדאי לדעת איך לעבוד איתן.  

לדעת לעבוד על אווטלוק

כמעט כל מקום עבודה עובד כיום עם מייל, בדגש על המייל של אווטלוק שיש בו המון פונקציות נהדרות לניהול זמן וניהול משימות בעבודה. כדי לדעת ולהכיר את כל הפונקציות שקיימות בתוך האווטלוק, יכול להיות שיהיה לכם כדאי מאוד לעשות קורס בנושא.  

התמצאות בגוגל

אמנם לא מדובר על תוכנה, אך כן מדובר על כלי חשוב מאוד כיום בעולם העבודה והוא כמובן מנוע החיפוש הכי פופולארי כיום הנקרא גוגל. מנוע החיפוש של גוגל הוא מקור מידע לכל מה שאתם זקוקים לו כיום. אם יש משימה שאתם לא יודעים איך לבצע אותה, יכול להיות שתוכלו למצוא הצעות לביצוע בתוך גוגל.  

תוכנת מיכפל

מיכפל היא תוכנת נוכחות ומשכורות שכדאי לכל מנהל להכיר. נכון, היא מיועדת בעיקר לחשבי שכר ומנהלי חשבונות, אך היא בהחלט יכולה להעניק מנהלים כלי חשוב בניהול העובדים מבחינת שעות עבודה ושכר. ארגונים רבים שולחים את המנהלים שלהם לקורסים בתחום על אף שהם לא משתמשים ישירים של התוכנה.  

קנבה

תוכנת הקנבה היא תוכנה לעיצוב גרפי שרוב האפשרויות בה הן חינמיות. כיום השימוש בקנבה הוא נרחב ומאפשר לכם לעצב כמעט כל גרפיקה שתרצו. זו תוכנה שטובה מאוד עבור עובדים במחלקות שיווק, מכירה וגם עבור מזכירות המנהלות את החלק המשרדי של העסק.
אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: