טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

בניית בוט לווטסאפ עבור טכנאי מחשבים

בוטים הם דרך חדשה ליצור אינטראקציה עם עסקים ומותגים. אתה יכול למצוא אותם ב-Facebook Messenger, Telegram, Slack ואפליקציות הודעות רבות אחרות. ניתן ליצור בוטים למגוון מטרות כמו שירות לקוחות, שיווק ובידור. WhatsApp היא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם עם למעלה ממיליארד משתמשים ולכן אין זה מפתיע שמפתחים בוטים לפלטפורמה זו.

אנו ניצור בוט עבור WhatsApp באמצעות השלבים הבאים:

1) יצירת חשבון והוספת מספר הטלפון שלך לוואטסאפ

2) הורדה והתקנה של NodeJS

3) התקנת תלות עם פקודת npm install

4) יצירת קובץ index.js לייבוא תלות

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית מאוד, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים בחודש. זה הופך אותה לפלטפורמה אטרקטיבית עבור בוטים שיכולים לספק שירותים או מידע למשתמשים. בניית בוט עבור WhatsApp היא לא כל כך קשה כמו שאתה יכול לחשוב. אתה יכול להשתמש ב-Bot Framework כדי לבנות בוטים המקיימים אינטראקציה עם לקוחות ב-WhatsApp. אין צורך ליצור צ'אט בוט מן המניין כדי שהבוט שלך יצליח בוואטסאפ. בוט פשוט מבוסס הודעות יעבוד מצוין ויעלה לך פחות זמן וכסף להרוויח.

WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בעולם. עם למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, זוהי פלטפורמה מצוינת להגיע לאנשים בקנה מידה עולמי. צ'אט בוט עבור WhatsApp יצטרך להיות מסוגל לענות על שאלות בסיסיות ולספק מידע על מוצרים או שירותים. הוא גם צריך להיות מסוגל לטפל בבקשות ותלונות שירות לקוחות. צ'אט בוט הוא תוכנת מחשב המדמה שיחה עם משתמשים אנושיים, בדרך כלל דרך האינטרנט. הם משמשים לעתים קרובות בשירות לקוחות ושיווק. ניתן לבנות צ'אטבוטים למשימות ספציפיות או לחקות אינטראקציה אנושית בצורה מציאותית יותר מאשר צורות אחרות של אוטומציה כגון מערכות זיהוי קולי או תוכניות למילוי אוטומטי של טפסי אינטרנט.

רוצים גם אתם לעשות בוט לווטסאפ ולגייס יותר לקוחות ביקרו באתר בכתובת: https://topbot.co.il

בניית בוט עבור WhatsApp

בניית בוט לוואטסאפ יכולה להתבצע על ידי ביצוע השלבים הבאים: 1) הרשמה בוואטסאפ 2) יצירת הבוט הראשון שלך 3) הוספת הבוט לטלפון שלך 4) הגדרת החשבון שלך 5) הגדרת החשבון 6) בדיקת החשבון 7) פרסום ההודעה הראשונה שלך 8) שליחת הודעות לקבוצות 9) שליחת הודעות ליחידים 10) שליחת תמונות 11)) קבלת הודעות 12)) קבלת תמונות 13)) קבלת מדבקות

צ'אט בוט הוא תוכנת מחשב המדמה שיחה עם משתמשים אנושיים. הם משמשים לעתים קרובות כממשק למערכת שמשתמש ניגש אליה על ידי הקלדת פקודות ושאלות לתוכה. ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן לבנות צ'אטבוטים עבור WhatsApp. אחת הדרכים היא להשתמש במסגרת BotKit, שמקלה על בנייה ופריסה של בוטים בפלטפורמות הודעות שונות, כולל WhatsApp. דרך נוספת היא להשתמש במסגרת Wit.ai, שנמצאת בשימוש על ידי פייסבוק מאז 2014 ומספקת יכולות עיבוד שפה טבעית וסיווג כוונות מבוסס למידת מכונה. כמה אפשרויות פופולריות אחרות הן פלטפורמת Chatfuel, Dialogflow (שיוצרה על ידי גוגל) או Bot Framework של מיקרוסופט (הכוללת מנוע בוט משלה).

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: