טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

פתרונות מחשוב ותקשורת לעסק

בין אם אתם מנהלים עסק קטן או תאגיד ענק, פתרונות מחשוב ותקשורת איכותיים הם משהו שאי אפשר להתפשר עליו במאה ה-21

העידן הדיגיטלי בו אנו חיים דורש מבעלי עסקים רבים הסתגלות, ולא תמיד מדובר בעניין של מה בכך. אברהם ניהל עסק משפחתי במשך עשרות שנים, הכל על גבי פנקסים, חשבוניות נייר והמלצות מפה לאוזן. לאט לאט הוא הבין ששיטת הניהול שלו הופכת ללא רלוונטית. "אני אדם מאוד שמרן", מעיד על עצמו אברהם. "אני בא ממשפחה שבה הגברים עבדו והנשים גידלו את הילדים. זה היה טוב לכל הצדדים. במשך שנים הלקוחות שלי היו נאמנים, אבא הביא את הבן שלו שהמליץ לנכד, לשכן וכך הלאה. גם נושא ההתנהלות החשבונאית היה די פשוט. הכל היה בראש שלי או בפנקס קטן במגירה וזה הכל. כשהבת שלי גדלה, היא התחילה לדבר איתי על שינויים שצריך לעשות בעסק אם אני רוצה שהוא ימשיך להתקיים. אני מודה שבהתחלה התייחסתי לדברים שלה בקלות ראש. קודם כל – וסליחה אם זה נשמע קצת מתנשא – כי היא הילדה הקטנה שלי ותמיד היחס שלי אליה הוא כאל 'הבת הקטנה'. דבר שני, מאוד הפחיד אותי כל נושא המחשבים והשינויים".

בתו של אברהם הכירה היטב את אביה ועל כן לא לחצה, אבל גייסה את אחים שלה למשימה – שינוי פני העסק של אבא. "אנחנו 4 אחים", אומרת יעלי, בתו של אברהם. "לכל אחד מאיתנו יש תכונה דומיננטית אחרת. אחי הבכור עבד עם אבא שלי בעסק, אבל הוא היה מאוד מתוסכל כי מצד אחד הרגיש לא נעים מאבא שמצפה שהוא יהיה היורש בבוא העת, ומצד שני העסק נראה לו מיושן ולא מתקדם והוא הרגיש תקוע במקום. באחד הימים דיברנו על כיוונים אפשריים לקחת את העסק בעידן הדיגיטלי. הבנו שחלק מהשירותים כבר לא נדרשים ושירותים אחרים ניתן לספק ממש בקלות. בשלב הזה הכנסנו את אחותי שלמדה מחשבים. היא הציעה להטמיע פתרונות מחשוב ותקשורת בעסק. הכוונה היא להעביר את העסק לעידן הדיגיטלי, להציע שירותים חדשים ובעצם לעשות מתיחת פנים של ממש".

ככה יצא שארבעת האחים גיבשו תוכנית פעולה וכשהכל היה מובנה, הם באו בהצעה לאביהם. "אחי השני הוא זה שעשה את כל הדיבורים", אומרת יעלי. "הוא יודע מה אבא רוצה לשמוע והיה ברור לכולנו שהוא נקודת המפתח בהצלחת הסיפור. אבא שלי הסכים ואז נכנסנו לפעולה. רכשנו חבילת פתרונות מחשוב ותקשורת לעסק, עשינו מיתוג מחודש, הצענו שירותים מתקדמים, שכרנו עובד נוסף. פתאום ראיתי אור בעיניים של האחים שלי וגם אצל אבא שלי. בשורה התחתונה, כיום ארבעתנו עובדים בעסק, כל אחד בתחום שלו. שיתוף הפעולה בינינו הוא המתנה הכי גדולה שאבא שלי יכול היה לקבל מאיתנו".

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: