טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

פתרון הזדהות חכמה ומאובטחת: כל מה שצריך לדעת

בעידן בו התנהלות עסקית ברובה מתבצעת באופן דיגיטלי, יש לקחת בחשבון שני נדבכים חשובים: חוויית משתמש ואבטחת מידע. מדובר בשני נדבכים משלימים שדורשים התמודדות עם שלל קשיים. מצד אחד יש להגן על המידע. נדרש לבחון למי מאפשרים גישה ואף איזה מידע חושפים בפני כל גורם. מצד שני, אם בכל פעם מחדש נדרוש מהלקוח להזדהות, או להחזיק סיסמה ייחודית עבור כל שירות, סביר להניח שהוא יאבד סבלנות ויעבור למתחרים.

כל זאת מחדד את החשיבות הרבה שמציע פתרון הזדהות חכם ומאובטח מבית Unicloud. מדובר במערך פתרונות הזדהות שלוקח בחשבון חוויית משתמש ושאינו מתפשר בכל הנוגע לאבטחת מידע. מה אם כן הפתרון יודע להציע ומדוע הוא אידיאלי הן עבור חברות קטנות והן עבור ארגוני ענק? סיכמנו עבורכם את עיקרי הדברים.

 

2 סיבות להעניק ללקוחות פתרון הזדהות מתקדם

  • מענה ממוקד צורך – מערכת הזדהות מאובטחת מבית Unicloud מציגה מענה ממוקד צורך עבור כל גודל וסוג של חברה. היכולת להתאים מערך פתרונות ממוקד, מייעלת הליכי עבודה ובמקביל תומכת ומגבה את חוויית המשתמש.

 

  • מעל הכול הגנה מלאה – תמיד מחדש לקוחות חוששים להזין פרטים אישיים, ולכן בכל הנוגע לאבטחת מידע, אין מקום לטעויות. אי לכך פתרון ההזדהות מבית Unicloud מציג רמה טכנולוגית מאוד מתקדמת (למשל אימות כפול בהתאמה אישית לצד אימות ללא סיסמה), רמה טכנולוגית שמעניקה שקט נפשי להתקדם עם העסקה הרצויה. כמו כן, כיוון שהסיסמה לא בשליטת הלקוחות, כל מה שנוגע להשתלטות עוינת נתקל בחומה בלתי עבירה.

 

התייעלות עסקית 

עתה לאחר שברור מדוע יותר ויותר חברות נעזרות בפתרונות הזדהות מתקדמים לטובת שיפור חוויית השירות, נחדד שגם מבחינה כלכלית הפתרון מוכיח את עצמו. שנסביר? כל חברה מבקשת להתייעל ולהפיק מהעובדים את המרב. בזכות מערכת הזדהות מאובטחת יש הרבה פחות פניות מטעם לקוחות שנתקלים בקשיים לאתר או להחליף סיסמה, משמע משאבי ה IT מתמקדים בקידום דברים אחרים. מה עוד? פתרונות הזדהות חכמים חוסמים ניסיונות פריצה, כאלו שעשויים לא רק לפגום במערך התפעול, אלא גם במוניטין.

 

מה הופך את פתרון ההזדהות ליעיל ומאובטח?

עתה לאחר שהבנו את החשיבות הרבה שמציג פתרון הזדהות מתקדם, נעבור להסביר כיצד כל זאת מתאפשר. כידוע, כיום על מנת לגלוש ברשת חברתית, נדרש להירשם. הליך שכולל הזנת מייל ובחירת סיסמה. אם מחפשים הזדהות מעט יותר חזקה, ניתן למצוא סיסמה חד פעמית. עם זאת, כאן אנחנו מדברים על הזדהות שאינה רק יותר חזקה ומוגנת, אלא שגם מציעה הליך הזדהות יותר נוח ומהיר. מבלי שנדרש לשנן סיסמאות (או לשמור אותן), מבלי לעכב את העובדים וכמובן מבלי להקליד סיסמה בכל פעם שמבקשים להיכנס לשירות מסוים.

כל זאת מתאפשר ע"י שני אלמנטים משלימים: אימות כפול שמותאם באופן אישי לשורה של העדפות והתאמות, ובאמצעות הזדהות אחודה שמונעת בכל פעם מחדש לעבור הליך של הזדהות. נותרו שאלות? Unicloud עומדת לרשותכם.

 

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: