טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

פירמוט ווינדוס 10 במחשב נייח

פירמוט ווינדוס 10 במחשב נייחפירמוט ווינדוס 10 במחשב נייח

כשמגיע הזמן להיפטר ממחשב ישן, או כשקונים מחשב חדש, חשוב לוודא שמתבצע תהליך תקין של פירמוט ווינדוס 10 על ידי מחיקת כל הקבצים והתקנה מחדש של Windows, כדי לוודא מניעת חדירת וירוסים ותוכנות זדוניות. כדי להבין איך מבצעים פירמוט ווינדוס 10 במחשב נייח, חשוב קודם כל להבין בכלל מה זה פרמוט ובאילו מצבים כדאי לעשות את זה

פירמוט ווינדוס 10 במחשב נייח מתי מומלץ?

בעיקרון, אנחנו עושים שימוש במחשב שלנו להמון פעולות וכולנו רוצים להנות ממחשב מהיר, יעיל ונוח. ברגע שהמחשב שלנו גורם להמון שגיאות שאנחנו לא מבינים בכלל מאיפה הן מגיעות, ברגע שכונן C של המחשב שלנו מלא, כשהמחשב פתאום הופך כל כך איטי עד שאנחנו ממש מתעצבנים לבצע בו כל פעולה או כאשר אנחנו רוצים לשדרג את מערכת ההפעלה של המחשב, אז מומלץ לבצע פירמוט ווינדוס 10 במחשב נייח. לאחר הפרמוט תוכלו ליהנות ממחשב נקי לגמרי, בלי ווירוסים, בלי תקלות והוא יעבוד לכם ממש מהר וטוב. כמובן, שחשוב מאוד לגבות את כל מה שאתם חייבים שיישאר על המחשב בין אם זה מסמכים או קבצים חשובים, חוזים שיש לכם על המחשב, תמונות, סרטונים או כל דבר אחר שאתם פשוט לא רוצים שיימחק מהמחשב שלכם

האפשרויות הזמינות היום לפירמוט ווינדוס 10

רק לפני כמה שנים, פירמוט ווינדוס 10 התבצע עם כניסה ל-BIOS של המחשב, מחיקת ופירמוט הכול, ואז התקנה מחדש של Windows. למרבה הצער, BIOS אינו אופציה יותר. על מנת לאתחל כונן, יש להישאר בגבולות של ווינדוס.

החדשות הטובות הן שמיקרוסופט הפכה תהליך פירמוט ווינדוס 10 לקל מאוד. ניתן לפרמט כל כונן שווינדוס אינו תופס, כמו כונן UB, כרטיס זיכרון SD או כוננים נוספים שמותקנים במחשב שלכם. על מנת להיפטר מכל ההגדרות והקבצים האישיים שלכם, אתם יכולים לאפס חלונות באמצעות האפשרות "הסר הכול".

לפני שמתחילים

ברגע שמתחילים פירמוט ווינדוס 10, ומסירים את כל הנתונים, יש לוודא שכל הקבצים החשובים מגובים בכונן אחר. אם הכול נמצא בענן, כמו Google Drive או Microsoft OneDrive, הקבצים האלה יהיו בסדר

אבל כל פריט בכונן הקשיח שלכם צריך להיות מועתק לכונן חיצוני. לאחר סיום העתקת המסמכים, שולחן העבודה ותיקיות אחרות, יש לנתק את הכונן מהמחשב על מנת שלא יהיה צורך לדאוג ממצב שבו הכונן יאתחל בטעות.

פירמוט כונן משני

פירמוט ווינדוס 10 עם ניהול הדיסקים של Windows כולל אתחול מחדש של כוננים קשיחים שאין בהם התקנת קבצי ווינדוס, כולל כוננים נשלפים שמחוברים למחשב האישי שלכם, כמו כרטיסי זיכרון SD או כונני USB.

פתיחת ניהול המחשב

ניהול מחשבים הוא יישומון שנמצא בקטע כלי ניהול בלוח הבקרה של ווינדוס. כדי לפתוח אותו, לוחצים על תפריט התחל של Windows, מקלידים "ניהול מחשב" ומקישים Enter.

פותחים את ניהול דיסקים

בשלב הבא של פירמוט ווינדוס 10, בוחרים בחלון ניהול מחשב, לוחצים על החץ לצד אחסון בתפריט השמאלי כדי להרחיב את האפשרויות שלו ולאחר מכן לוחצים על ניהול דיסקים.

בוחרים דיסק

יש לבדוק היטב את הכוננים והמחיצות כדי לוודא את בחירת הכונן הנכון. הכונן הקשיח הראשי של מחשב אישי הוא בדרך כלל "דיסק 0" עם התווית "C". כונן שני הוא בדרך כלל "דיסק 1" עם התווית "D".

פירמוט הדיסק

לוחצים לחיצה ימנית על הכונן או המחיצה כדי לבצע פירמוט ווינדוס 10, ובוחרים "פורמט". אם קיים רק כונן אחד וכונן USB או כרטיס זיכרון SD, זה בדרך כלל כונן "D". אם אפשרות הפורמט אינה גלויה או אם היא אפורה, סביר להניח שבחרתם בכונן השגוי. מופיעה אזהרה שאומרת לכם שהתהליך ימחק את כל הנתונים בכונן. לוחצים על "אישור". 

לוחצים על התפריט "מערכת קבצים" ובוחרים "NFTS", ולאחר מכן לוחצים על "אישור" על מנת לאתחל את הכונן.

מי מפרמט מחשב?

בעיקרון, אם אתם מרגישים שאתם מתחילים להסתבך עם כל התהליך הזה, כנראה שאתם צריכים לפנות לטכנאי מחשב או מעבדת מחשבים מקצועית שיבצעו עבורכם את הפירמוט. כן כדאי שתשמרו את הקבצים שאתם צריכים לשמור בעצמכם כדי להוזיל עלויות

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: