טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

מעבדת סלולר נגישה ומתקדמת בשבילכם

כולנו מחזיקים במכשיר טלפון חכם נייד. זה מוצר חשוב ונגיש ביותר המעניק לנו מגוון פעולות מלבד פעולה ביצוע שיחות נכנסות ויוצאות. עם הטלפון שלנו אנחנו גולשים באינטרנט, רוכשים מוצרים ושירותים, נכנסים לאפליקציות ומשוטטים לנו ברשתות החברתיות. קרוב לוודאי שהטלפון שלכם יינזק באיזושהי דרך או צורה שלא הייתם מצפים לה. הוא יכול להחליק וליפול לכם מהידיים, להיסדק, להירטב ולקבל חבטות שעלולות לשבש את הפעילות שלו. ייתכן והסוללה שלכם נפגמה או המסך נסדק, והתסכול גדול.

מזל שיש לכם שירות תיקונים עד הבית! מעבדת הסלולר הכי טובה בארץ מספקת שירותי תיקון מהמובילים ביותר בישראל. אם יש לכם סמארטפון והוא נשבר או התקלקל, אתם יכולים להנות משירותי תיקון סמארטפון עד הבית בקלות ובמהירות!

 

טלפון שנכנס למים – מתי זה עלול לקרות לכם?

הגיעה עונת הרחצה? מצוין – זה הזמן לשטוף קצת את הגוף במים קרירים ונעימים של הבריכה או חוף הים. אתם מביאים אתכם את כל הציוד ויחד יוצאים עם כל החברים ליום או יומיים של כיף תחת השמש הטובה. אלא שיחד עם כל החפצים שלכם גם הטלפון מוצא את דרכו אל מקום הרחצה, והוא עלול להינזק ממים או חול איפה שלא תהיו. אתם עלולים לשכוח את הטלפון החכם בכיס המכנסיים ולהיכנס ככה אל תוך המים בלי לשים לב! מים עלולים להרוס מבפנים את הטלפון החכם וכשזה קורה אתם צריכים להיות ערוכים לדעת מה לעשות על מנת להשיב את הפעילות שלו לתקנה.

שימו לב – יש כל מני שמועות על דרכים "לתקן" את הטלפון על המקום, אבל אתם לא באמת רוצים לנסות כל מיני ניסויים על הטלפון שלכם על עיוור ולשאת באחריות על נזקים אפשריים שעלולים להתווסף לסיטואציה. אם מתעוררת בעיה של רטיבות וכניסה של מים אל תוך המכשיר, לא מומלץ לנסות שום דבר שאתם לא בטוחים לגביו, ויישר לפנות לשירותי תיקון אייפון עד הבית. לא משחקים עם המכשיר שלכם – מביאים אותו לתיקון באופן מיידי!

 

מה יכולה לעשות למענכם ניידת שירותי תיקון סלולר

לפעמים אנחנו נתקלים בסיטואציות לא נעימות בהן הטלפון החכם שלנו נתקע או נפגם באיזושהי צורה ואנחנו לא ממש יכולים לרוץ היישר אל מעבדת תיקון שנמצאת במקום מרוחק מאתנו. אם אתם מזדהים עם הסיטואציה הזו, ייתכן ותצטרכו להזמין שירותי תיקון סמארטפון עד הבית. חשוב מאוד לוודא שלניידת הזו יש את כל הציוד והמכשור המתקדם על מנת שהם יוכלו לפתור את הבעיה שלכם בזמן ובמקום מבלי שיהיה צורך ללכת ולחזור כמה פעמים.

שימו לב שלניידת יש גם שירותי תיקון מהירים וגם מעבדת תיקונים מתקדמת, כך שתוכלו לבקש מהם את כל מגוון השירותים המוצעים בחנות מעבדת סלולר "רגילה" נייחת. שם תוכלו גם לרכוש ולקנות מוצרים נלווים לטלפון כמו מגנים, כיסויים, מטענים ועוד.

 

החשיבות של אמצעי שמירה על הטלפון שלכם

הדרך הכי טובה לתקן טלפון זה מלכתחילה לא להביא אותו לידי סכנה כלל וכלל. חשוב שיהיה לטלפון שלכם, ולא משנה אם הוא יקר או זול, מגן וכיסוי. הם יעניקו שמירה בסיסית ומתקדמת מפני נפילות, טלטלות וחבטות שעלולות לפגום במסך או ברכיבים אלקטרוניים פנימיים. מלבד הנראות האלגנטית שהכיסוי מעניק והתחושה הנעימה בידיים בעת נשיאה ושימוש, הכיסוי והמגן שומרים על המסך שלכם מפני שריטות ושברים שעלולים להרוס לכם את חווית השימוש. מסך של טלפון חכם זה דבר יקר מאוד, ומדבקת כיסוי שעולה יחסית זול יכולה לשמור על הטלפון שלכם בצורה מרבית. שמרו על הטלפון החכם שלכם ותהנו ממנו בדרך בטוחה!

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: