טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

מייעלים את העסק – מצטרפים למהפכת החתימה האלקטרונית

זוכרים את הימים בהם הייתם צריכים לצאת מהבית, לעמוד בפקקים במשך זמן רב ולהגיע במיוחד כדי לחתום על מסמכים? מדובר במשימה שדרשה כמה דקות, אך בפועל התארכה לשעות רבות בשל הלוגיסטיקה מסביב. מאז התפרצות מגפת הקורונה, למדנו לנהל את חיינו מרחוק. גם חברות וגורמים אשר עד לאותה נקודה, חייבו הגעה פיזית לצורך חתימות. מאז ועד היום, תהליך החתימה וכן אימות חתימה מרחוק לאחר מכן, הפכו לעניין שבשגרה עבור עסקים המבקשים לא רק לעמוד בקצב הטכנולוגיה המתקדמת, אלא להעניק ללקוחותיהם תנאים אידאליים ונוחים.

טכנולוגיה מתקדמת לייעול תהליכים

חברת Comsign מקבוצת Comda המובילה בפיתוח ויישום פתרונות אבטחת מידע ותקשורת כבר למעלה מ-35 שנה, משרתת מידי יום מאות אלפי לקוחות אשר עושים שימוש בחתימה אלקטרונית. החברה נחשבת לפורצת דרך ביצירת פתרונות יעילים ובטוחים יותר לארגונים ולכל אדם אשר עושה שימוש במחשב, בעזרת טכנולוגיה חדשנית.

  • אבטחה מעל לכל – החברה מחויבת לספק פתרון נוח ומאובטח לעסקים הדורשים אימות חתימה ממקומות מרוחקים. בימים בהם עבודה מרחוק ופגישות אונליין הפכו לעניין שבשגרה, השיטות המסורתיות של אימות חתימות הפכו מסורבלות יותר לניהול. החברה מספקת דרך אמינה ויעילה לאימות חתימות מרחוק, ומעניק לעסקים את השקט הנפשי הדרוש להם כדי להמשיך לפעול.
  • מכל מקום ובכל זמן – אחד היתרונות הגדולים ביותר של חתימה ואימות חתימה מרחוק, הוא היכולת לעשות זאת בזמן אמת, ללא תלות במיקום ובתוך דקות מספר. כך, מתבטל הצורך בניירת פיזית ועסקים יכולים לבצע החתמות בקלות. הפלטפורמה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר כך שעסקים יכולים להיות בטוחים שהמסמכים הרגישים שלהם בטוחים ומוגנים.
  • ממשק ידידותי – המקל על עסקים להעלות מסמכים ובתהליך ההחתמה כולו. הפלטפורמה תוכננה להיות אינטואיטיבית וקלה לשימוש, מה שמבטיח שימוש מהיר, בטוח ופשוט. בנוסף, הפלטפורמה ניתנת להתאמה אישית כך שכל עסק יוכל להשתמש בה בהתאם לצרכיו.

הכל מתחיל בפרטים הקטנים

אימות חתימה מרחוק הוא בסך הכל עוד פרט קטן שעושה הבדל עצום. כאשר הלקוחות יודעים שהעסק חושב עליהם ומבצע פעולות לטובתם, הרי שהם יישארו בסביבה זמן רב יותר. הדבר נכון לגבי חברות גדולות ואף נותני שירות כגון עורכי דין, רופאים ועוד.

מובן שכדי לספק את השירותים הללו, עסקים רוצים פתרון אמין, מאובטח וקל לשימוש. חברת Comsign מספקת את כל אלו בהצלחה רבה, ומייצרת חוויה נוחה ומהירה מההתחלה ועד הסוף. הפלטפורמה תוכננה מתוך מחשבה על אבטחה, תוך שימוש בטכנולוגיות ההצפנה העדכניות ביותר כדי להגן על נתונים רגישים. בנוסף, תהנו גם מתמיכה מסביב לשעון, המבטיחה שתוכלו לקבל את העזרה וההכוונה הנדרשת בכל מקרה של תקלה או אי הבנה. זה הזמן שלכם להתקדם ולהעניק ללקוחות שלכם יותר. בסופו של דבר, גם אתם תרוויחו מזה.

 

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: