טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

מדריך שמסביר איך מתבצע תהליך חיבור שני מסכים למחשב נייד

חיבור שני מסכים למחשב ניידמדריך שמסביר איך מתבצע תהליך חיבור שני מסכים למחשב נייד

משתמשי מחשבים רבים יודעים שאפשרות חיבור שני מסכים למחשב נייד משפרת באופן משמעותי את הפרודוקטיביות, ומספקת חוויית שימוש נהדרת. למעשה, יש המון בעלי מקצוע שצריכים את השירות הזה שנקרא חיבור שני מסכים למחשב נייד כמו אנשי הייטק, כותבי תוכן, אנשים שמתעסקים בקידום אתרים ובניית אתרים, מומחים ברשתות חברתיות ובקיצור כל מי שעובד על המחשב במשך הרבה שעות וצריך לבצע כמה פעולות על המסך בו זמנית.

אבל חשוב להבין איך לחבר שני מסכים חיצוניים למחשב נייד, ומאמר זה מציג הנחיה קלה וברורה לביצוע התהליך.

מה היתרונות של חיבור שני מסכים למחשב נייד?

  1. מולטי טסקינג- כן, יש בינינו לא מעט אנשים שבורכו בכישרון לעשות כמה פעולות באותו זמן. אם למשל אנחנו צריכים לבדוק כמה דברים על כמה מסכים, חיבור שני מסכים למחשב אחד מהווה פתרון מעולה. למשל, ניתן במסך אחד לבצע את כל הפעולות שאנחנו צריכים לעשות שאנחנו גולשים באינטרנט, ובשני להיות בתוכנה מסוימת שעוזרת לנו בעבודה
  2. חיסכון בזמן שיש לנו שני מסכים, הרבה פעמים זה חוסך לנו זמן בפעולות מסוימות. למשל, מסך אחד משרת אותנו לקריאה והמסך השני לפעולות אחרות כמו מיילים, תמונות, סרטונים, מוזיקה… 
  3. מסמכים – שני מסכים על מחשב אחד מאפשרים לנו לבצע פתיחה של מסמך אחד ובמסך השני להשאיר מעבד תמלילים עליו אנחנו עורכים או מעתיקים מידע

נקודות שצריך לבדוק לפני שמתחילים

רוב המחשבים הניידים של ווינדוס תומכים, נכון לשנת 2021, בצגים כפולים. אבל יש לוודא שבמחשב הנייד שלכם קיימת אפשרות חיבור שני מסכים למחשב נייד, וזה תלוי במערכת ההפעלה שלכם, ביכולת של כרטיסי המסך ומנהלי ההתקנים שלכם.

ווינדוס 7, 8, 10 תומכת במספר מסכים, כך שיש לבדוק רק את הכרטיס הגרפי והיציאות במחשב הנייד שלכם.

בדיקת כרטיס המסך

ראשית, יתכן שיש צורך לוודא שכרטיס המסך תומך באפשרות חיבור שני מסכים למחשב נייד. ברוב המקרים, כל כרטיס גרפי מספק לפחות שתי יציאות, אבל אם אינכם בטוחים, טכנאי מחשבים יבדוק את מאפייני הכרטיס הגרפי, ימצא את כרטיס המסך שלכם ויבדוק את המפרטים על מנת לראות אם הוא תומך בהוספת שני צגים חיצוניים.

אם כרטיס המסך אינו תומך באפשרות חיבור שני מסכים למחשב נייד, יתכן שיהיה צורך לקנות ולהתקין כרטיס גרפי נכון, לפני שממשיכים.

בדיקת יציאות זמינות במחשב הנייד

יתכן שיהיה צורך לבדוק את היציאות במחשב הנייד. במקרים רבים, למחשבים ניידים יש לפחות אחת מארבע יציאות:

  • ממשק עם הגנה אופציונלית על תוכן אודיו בחדות גבוהה.
  • ממשק וידיאו דיגיטלי מקודד, ברוב המקרים מפלסטיק לבן ותוויות מתאימות.
  • מערך וידיאו גרפי מקודד, ברוב המקרים עם פלסטיק כחול ותוויות מתאימות.
  • ממשק מולטימדיה בחדות גבוהה שמאפשר חיבור שני מסכים למחשב, כולל חיבור סוגים שונים של מכשירי וידיאו ואספקת צלילים דרך הכבל.

ניתן לבדוק את היציאות מאחורי המחשב או בצדדים. בנוסף ליציאות במחשב הנייד, הצגים צריכים לכלול גם את היציאות המתאימות. בדיקת המחשב תחסוך לכם זמן וכסף כדי לבצע תהליך נכון של חיבור שני מסכים למחשב. אחרת תצטרכו לקנות מתאם נוסף שיתאים.

אם היציאות במחשב אינן זהות למחברים בכבלי המסך, אל תאבדו תקווה

יש שיטה לעקיפת הבעיה! ניתן לנסות את אחת מהשיטות הבאות כדי להמשיך:

  • שימוש במתאים. גישה זו עובדת אם קיימות שתי יציאות שונות למחשב הנייד ולצג.
  • שימוש במפצל מתג, כגון מפצל תצוגה כדי שיהיו שתי יציאות. גישה זו עובדת רק אם יש יציאת HDMI אחת במחשב הנייד שלכם, אבל אתם צריכים שתי יציאות.
  • שימוש בתחנת עגינה, שפועלת בנסיבות שונות.

עלות חיבור שני מסכים למחשב נייד

עלות חיבור שני מסכים למחשב משתנה בהתאם לסוג המסכים שתבחרו, ואיכותם. המחירים מתחילים מ-97 ₪ למפצל HDMI לשני מסכים, ועד 2,700 ₪ לרכישת מעמד שולחני למחשב, שמאפשר חיבור שני מסכים איכותיים או שלושה.

לסיכום, לחיבור שני מסכים למחשב אחד יש המון יתרונות ואין ספק כי מדובר בפעולה אחת פשוטה שיכולה לשנות עבורנו את כל ההתנהלות ולחסוך לנו זמן רב

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: