טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

ויזה – איך בוחרים את הכרטיס הנכון עבורנו

יותר ויותר אנשים פרטיים נפרדים מכסף מזומן ועוברים להשתמש אך ורק בכרטיסי אשראי. בצעד מקביל, יותר ויותר בתי עסק ברחבי העולם מעדיפים לעבוד רק עם אשראי ולא לקבל מזומן מהלקוחות שלהם.

יש לכך הסברים רבים, מהצד של הלקוח זה הרבה יותר נוח, יותר פרקטי, מאפשר מעקב טוב יותר אחרי ההוצאות ועוד. מהצד של בית העסק, זה הרבה יותר נוח, מהיר, אמין, תהליך הרבה יותר נכון כלכלית ועסקית.

אחת האופציות הפופולאריות עבור לקוחות היא כרטיס אשראי ויזה. כרטיס זה מאפשר להם לבצע עסקאות בסדרי גודל שונים, בין אם זה בארץ או בחו"ל, כשהם יכולים לבחור את מועד החיוב של הכרטיס, וכן עומדת בפניהם האופציה לבחור את הכרטיס המתאים, זה שיכול להכיל הנחות והטבות שונות. כל לקוח יבחר את הכרטיס הרלוונטי מבחינתו, כאשר החברה המנפיקה אותו, יכולה להציב תנאים מסוימים בפניו.

השימוש בכרטיס ויזה הוא אופטימאלי, הן בגלל העובדה שניתן להשתמש בו בכל מקום, בכל זמן, בין אם זה באופן פרונטאלי או אונליין, והן בגלל העובדה שלהבדיל מכרטיסים אחרים, הוא מקובל בכל מקום. ישנם כרטיסי אשראי שנחשבים פחות מקובלים במדינות או בבתי עסק ספציפיים. במקרים כאלו, אנשים צריכים להחזיק ברשות שני כרטיסי אשראי במקביל.

איך בוחרים את הכרטיס המתאים?

בחירת כרטיס אשראי ובפרט כרטיס ויזה, צריכה להתבצע על פי מספר נקודות:

ראשית, מה התנאים להחזקת הכרטיס. קרי, מה דמי הכרטיס שצריך לשלם, אם צריך, מה העמלות שהחברה גובה, אילו ריביות היא לוקחת, מה תנאי החיוב ועוד. כל דבר קטן יכול להשפיע כך או אחרת על התהליך.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק מה אפשר לקבל בעזרת הכרטיס. חברות אשראי מספקות היום הרבה מאוד הטבות ללקוחות שלהן. זאת במטרה למשוך אליהן כמה שיותר לקוחות חדשים ולשמור עליהם בחברה. בין היתר, החברה מספקת נקודות תמורת עסקאות, אפשרויות החזר כסף, נקודות טיסה תמורת על כל עסקה ועוד. זה תלוי בכרטיס וכן באופי ובגובה העסקאות.

שלישית, חשוב מאוד לבחור כרטיס אשראי שניתן להשתמש בו לא רק בארץ, אלא גם בחו"ל. מעבר לכך, יש לבדוק את אופי ותנאי השירות של החברה, בכל סיטואציה, בפרט כשנמצאים בחו"ל. צריך לדעת למי יש לפנות במקרים של גניבה, אובדן או כל בעיה אחרת.

למי זה יכול להתאים?

כרטיס ויזה יכול להתאים לכולם. אין הגבלה כזו או אחרת. בין אם מדובר בחבר'ה צעירים בצבא או אחריו, בין אם מדובר על בעלי מקצוע, בעלי עסקים, אנשים שמבצעים עסקאות באלפי שקלים בחודש או במאות שקלים. כל אחד יכול ליהנות מהכרטיס.

מאחר והיום העולם צועד לכיוון של שימוש רק בכרטיס אשראי ולא במזומן, אזי שהדבר החכם לעשות הוא לבחור את הכרטיס הנכון עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!