טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

תיקון מסך מחשב נייח

תיקון מסך מחשב נייחתיקון מסך מחשב נייח

תיקון מסך מחשב נייח היא משימה שעשויה להיות קלה או מורכבת, בהתאם לגורם לבעיה. למעשה, רובנו עובדים על מחשב נייח בין אם זה לצרכים של העבודה שלנו ובין אם זה לצרכים של הבית או הצרכים האישיים שלנו. אנחנו עובדים על תוכנות שקשורות לעבודה, אנחנו משתמשים במסך כדי לשלוח ולקבל אימייל דרך התיבה האישית שלנו, אנחנו שומעים מוזיקה, צופים בסרטונים, גולשים ברשתות חברתיות, נכנסים לזום לפגישות עבודה עסקיות ובקיצור, רובנו לא יכולים להסתדר יותר משעה בלי שהמסך למחשב הנייח שלנו עובד. בעיות מסוימות, כגון כבלים רופפים, סופר קלות לתיקון, אבל בעיות אחרות, כמו מסכים שחורים במחשבים נייחים, עשויות לדרוש תיקון מומחה. 

בדיקת הכבלים

למחשב נייח, יש לבדוק את כל הכבלים שמחוברים לצג. לרוב המחשבים יש שני כבלים ראשיים, פלוס אולי כמה כבלים נוספים לצלילים. 

מומחה תיקון מסך מחשב נייר בודק את שני הקצוות של כל כבל שאינו מחובר למסך שלכם על מנת לוודא שהם מחוברים היטב. פעולה זו תפתור הרבה בעיות במסך שחור.

אתחול המחשב

יש ללחוץ על לחצן ההפעלה ולהאזין למחשב עם צפייה בנורות הלד שלו. מאווררי המחשב צריכים להידלק ולהשמיע צלילים. אם יש לכם כונן קשיח מגנטי, הוא ישמיע צלילי טעינה. 

אם יש לכם רשת קווית, יתכן שעל המחשב מותקנות נורות במקום שהכבל מתחבר למחשב שלכם, ואיש מקצוע בתחום מבצע תיקון מסך מחשב נייח עם בדיקת הבהוב הנורות. אם הרשת אלחוטית, אמורה להידלק נורית שמציינת שהמתאם האלחוטי פעיל.

אם המחשב אינו נדלק, כנראה שהתיקון מורכב ואינו קשור למסך. אבחון בעיות מחשב הוא תהליך מורכב, לכן חשוב להזמין שירותי טכנאי מחשבים שיבדוק את המחשב במעבדה, ויאבחן את הבעיות במחשב באמצעות בודק קוד.

החלפת מסך

החלפת מסך תקפה רק במקרה שיש צורך בביצוע תיקון מסך מחשב נייח. טכנאי מחשבים מחבר מסך מחשב עם כבלי החשמל והתצוגה, בחיבור לרשת, ובודק אם פעולת המחשב והמסך תקינה. 

אם הצג והכבלים עובדים עם המחשב, כנראה שהייתה בעיה במסך הישן, ויש להחליף את המסך הישן במסך חדש או לתקן את החלק הפגום. לפעמים, עדיף להחליף את המסך הישן בחדש מאשר להתחיל לבצע תיקונים, במיוחד עם המסך שלכם ישן והוא אצלכם יותר מחמש שנים. טכנאי מומחה ידע להסביר לכם את הכדאות ומה עדיף לכם. 

תיקון מסך לעומת החלפתו

לצגי LCD מודרניים יש שני חלקים עיקריים: תצוגת גביש נוזלי שיוצרת תמונות ותאורה אחורית שמאירה את התמונות האלו. בתצוגות מודרניות, התאורה האחורית היא בדרך כלל דיודה פולטת אור שאמורה להימשך אלפי שעות, אבל לפעמים הן מפסיקות לפעול בטרם עת, במיוחד אם השימוש במחשב הוא מסיבי.

ברוב המקרים, תיקון מסך מחשב נייח זמינה בפחות מהעלות של מסך חדש, אבל טכנאי מחשבים מתקן את התאורה האחורית אם זה כל מה שהתקלקל. לאחר התיקון, הטכנאי מפעיל את המחשב והמסך וממתין עד שהם יעלו במלואם. 

ההבדל בין תיקון תאורה אחורית או קדמית של המסך

עם השלב הראשון של התיקון, תצוגת שולחן העבודה שלכם צריכה להופיע, מה שאומר שתצוגת ה-LCD עדיין עובדת; זו התאורה האחורית שהתקלקלה, אז יש לקחת את המחשב למעבדה או לחנות תיקונים על מנת לבצע תיקון מסך מחשב נייח.

ברוב המקרים, עלות תיקון המסך עשויה להגיע ל-250 ₪, ואם המחיר גבוה יותר, מומלץ להחליף א המסך. זמן התיקון נמשך כשלושה ימים, ורוב טכנאי המחשב מציעים שירותי בדיקה לפני תיקון או החלפה, ללא חיוב.

איך בוחרים טכנאי לתיקון מסך מחשב נייח?

אחד הדברים הכי חשובים בכל מה שקשור בתיקונים של מחשבים הוא האמינות ורמת הידע והמקצועיות של הטכנאי. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שאדם שאינו מנוסה בתחום הזה של תיקון מחשבים ייגע לכם במחשב ויביע את הדעה שלו לגבי מה צריך או מה לא צריך לעשות. לכן, כדאי לפנות אך ורק לטכנאי מוסמך, מקצועי, כזה שקיבלתם עליו המלצות דרך אנשים שאתם מכירים או לגשת למעבדת מחשבים מוסמכת לביצוע תיקונים. דרך נוספת היא לבדוק דרך רשת האינטרנט באתרים של בעלי מקצוע. כמובן שצריך לבדוק גם את רמת הזמינות של הטכנאי, עד כמה המחירים שלו הוגנים ורק אז להחליט.

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: