טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

שירותי מחשוב ענן לעסקים

מוצר איכותי ושירות לקוחות יוצא דופן הם הבסיס להצלחה של כל עסק. השניים האלו יכולים תמיד להשתפר, ואף חייבים תמיד להשתפר, ולהתאים את עצמם לשינויים בדרישת הלקוח, לשינויים הטכנולוגיים בעולם, ולהתאים את עצמם לרוח הזמן.

שירותי מחשוב ענן לעסקים הפכו לסטנדרט בעולם העסקי, ובמידה ואתם עדיין לא שם, ועוד לא אימצתם את המהלך, הגיע הזמן שתיישרו קו עם המתחרים, שלא לומר תעקפו אותם בסיבוב. אין הרבה ברירה, כי הרי כולנו יודעים שעסק שלא מתפתח, עסק שלא צומח, עסק שלא גדל, סופו לאבד מהרלוונטיות שלו, ולהיסגר.

 

מה שירותי הענן?

 שירותי מחשוב ענן לעסקים זו כותרת שמכילה תחתיה עולם שלם של טכנולוגיה ויכולות, ידע ועוצמה ממוחשבת שלא תוכלו לקבל בעזרת מחשב אישי. כאשר העסק שלכם תלוי במחשב וביכולות מחשוב, ותלוי בגישה לקבצים ומערכות מידע, הרי שבמידה ומשהו קורה למחשב, למידע, ולתקשורת בין השניים, אתם והעסק שלכם בבעיה.

כדי לפתור את הבעיה הזו, נוצרו שירותי הענן. שירותי הענן, באופן כללי, הם בעצם מעבר הדרגתי או מלא למיקור חוץ של המידע שלכם, מה שאומר שהמידע נשמר ומנוהל ללא תלות במיקום גאוגרפי ספציפי. אתם יכולים לגשת למידע שלכם מכל מקום, בכל זמן, ותחת אבטחה כבדה בכמה מישורים:

  • אבטחת מידע מפני פריצות וגניבות מידע – ברמה שאדם פרטי או עסק לרוב לא יכולים להרשות לעצמם
  • הבטחה לגישה למידע שלכם גם מחוץ לשעות העבודה, מחוץ למשרד, ואפילו מחוץ לישראל
  • היכולת להמשיך לעבוד גם אם משהו קרה, כי הנתונים שלכם תמיד מגובים ונגישים לכם, מה שמאפשר התאוששות של העסק בכל מקרה

השירותים שתקבלו תחת הכותרת של שירותי-ענן כוללים יצירת סביבה ווירטואלית לפי מודל המותאם לצרכים האישיים שלכם, לצורך יעילות וחיסכון במשאבים עבור העסק שלכם, וממשיכים בשירותי התאוששות טכנולוגיים וגיבוי לכל פעולה ופעולה, וכל פיסת מידע חיונית לתפקוד השוטף של העסק.

 

חלק מהשירותים הזמינים כיום

חברה מתקדמת לשירותי מחשוב ענן לעסקים תציע תמיד רשימה ארוכה של שירותים שונים, בכדי שהם יוכלו לבנות את החבילה הטובה ביותר, בהתאמה אישית, לכל עסק ועסק, בכל קנה מידה. שירותי גיבוי אוטומטיים הם בסיס לכל עסק, כמו גם הגנה מפני התקפות סייבר, אבל לא כל עסק יצטרך, לדוגמא, שירות מענה טלפוני.

רשימת השירותים המרשימה כוללת הקמת רשתות תקשורת פרטיות לעסק, שירותי הטמעה ואינטגרציה למגוון תשתיות טכנולוגיה, ושירות שנשען על מתקן מתקדם טכנולוגית עם אבטחה ברמה הגבוהה בעולם.

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: