טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

פירמוט מחשב ללא דיסק

פירמוט מחשב ללא דיסק קשיח מתבצע כאשר אמנם מעוניינים לפרמט את המחשב, אבל רוצים למנוע איבוד נתונים ככל הניתן מהדיסק הקשיח. הסיבה לכך היא שפירמוט דיסק קשיח ימחק את כל הנתונים בו ויהפוך אותו מוכן לשימוש "בתולי", כלומר הוא יחזור למצב האתחול הראשוני שלו.

אם אתם מעוניינים, אתם יכולים לאתחל מחשב מבלי לאתחל את הדיסק הקשיח שלו באמצעות כלי השירות לניהול דיסקים. כלי זה יאפשר לכם למחוק וליצור מחיצות בכונן הקשיח מבלי להשפיע על הנתונים הקיימים בו כרגע. כמו כן, כלי השירות לניהול דיסקים שימושי גם כאשר צריך לתקן או לשחזר את הכונן הקשיח של המחשב. אך לפני שנדבר על איך לפרמט מחשב, חשוב לציין כי פירמוט מחשב ללא פירמוט הדיסק הקשיח לא תמיד יהיה מומלץ ועשוי לגרום לאובדן נתונים. לאחר שהסרנו זאת מהדרך, הנה המידע החשוב.

מה חשוב לדעת על פירמוט מחשב?

מה זה פירמוט מחשב? הדבר הראשון שצריך לזכור הוא, שפירמוט המחשב לא מוחק אף אחד מהנתונים בכונן הקשיח, אלא אם בחרתם בצורה ייעודית בפעולה הזאת. מה שהוא כן עושה הוא, לאתחל מחדש את הכונן הקשיח ולשחזר אותו להגדרות היצרן המקוריות שלו.

בהיבט הזה, בעיקרון, פירמוט מחשב מתייחס לשינוי ההגדרות במחשב על מנת לייעל אותו לביצועים טובים יותר ולנוחות שימוש. חשוב לדעת, פירמוט מחשב ללא דיסק הוא לא פעולה שצריך לבצע מדי שבוע, גם לא מדי חודש. לפי כל מדריך פירמוט מחשב, בדרך כלל עושים זאת פעם בחצי שנה או פעם בשנה, לא פחות.

דרכים לפרמט מחשב ללא דיסק קשיח

פירמוט דיסק קשיח הוא תהליך שדורש זמן ומאמץ. עם זאת, פירמוט מחשב ללא דיסק הוא משימה קלה שאינה דורשת מיומנויות מיוחדות. ישנן דרכים מסוימות לפרמט מחשב מבלי לאתחל את הדיסק הקשיח. למשל, השתמשו בחלון ניהול דיסקים בלוח הבקרה כדי לאתחל את כונן המחשב שלך כ-MBR או GPT.

בצמוד לכך, באמצעות שורת הפקודה Diskpart, אתם יכולים לפרמט את הכונן שלכם באמצעות פקודות בסיסיות. יש לציין, לפני הפירמוט חובה לוודא שכל הקבצים שלכם בהישג יד ומגובים, ככה שלא תאבדו נתונים חשובים.

טיפים לפירמוט מחשב

אחרי שהבנו מה זה פירמוט מחשב כמו גם איך לפרמט מחשב, נציין כי פרמוט מחשב יכול להתבצע בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא שימוש בתכונות המובנות של מערכת הפעלה, כאשר השנייה היא שימוש בכלי תוכנה של צד שלישי.

בדרך כלל יהיה כדאי לפרמט את המחשב בעזרת התוכנה המובנית במערכת ההפעלה שלכם, אך ישנן גם תוכנות מצוינות של צד שלישי שאפשר להיעזר בהן. כך או כך, חשוב שתעשו זאת נכון ובעזרת מדריך פירמוט מחשב מקצועי ומפורט ככל הניתן. אם אתם יכולים, עדיף להיעזר במדריך ויזואלי עם סרטונים.

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: