טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

ניתוח של מתיחת הבטן

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך כירורגי המעצב מחדש את הבטן על ידי הסרת עודפי עור ושומן כדי ליצור צללית דקה יותר ומעוצבת יותר.

זהו ניתוח קוסמטי נפוץ מאוד והפך פופולרי יותר במהלך שני העשורים האחרונים. בארה"ב, הוא מהווה את אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. ניתוח מתיחת בטן הוא סוג של ניתוח קוסמטי שנעשה כדי להקטין את המותניים ולהסיר עודפי שומן מהבטן. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים שונות: ניתוח בטן, שמסיר עודפי עור ורקמות, או מעקף קיבה, שמעצב מחדש את הקיבה לכיס.

ההליך עשוי להתבצע על אנשים בכל הגילאים, אך הוא נעשה לרוב על נשים מעל גיל 50. ישנם גם מקרים שבהם ניתוח זה נעשה לגברים שיש להם הרבה משקל לרדת מסיבות בריאותיות.

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח קוסמטי שניתן לעשות כדי להסיר עודפי עור ושומן מהבטן התחתונה. זה ידוע גם בשם ניתוח בטן או בקיצור ניתוח בטן. ניתוח מתיחת בטן נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. אנשים רבים פנו להליך זה בגלל היתרונות הרבים שלו והוא גם בחירה פופולרית בקרב מפורסמים. הסיבה השכיחה ביותר להליך זה היא דיסמורפיה בגוף, שהיא פחד קיצוני מצורת הגוף או הגודל שלו, שמוביל לדימוי עצמי נמוך, לדיכאון או להפרעות אכילה. ניתוח מתיחת בטן נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בגלל היתרונות הרבים שלו והוא גם בחירה פופולרית בקרב ידוענים. הסיבה השכיחה ביותר להליך זה היא דיסמורפיה בגוף, אשר מובילה לדימוי עצמי נמוך, לדיכאון או להפרעות אכילה.

דיסמורפיה בגוף

דיסמורפיה בגוף היא מצב בריאותי נפשי חמור המשפיע על השקפתם של אנשים על דימוי הגוף שלהם, וגורם להם להתמקד באובססיביות בפגמים ובחסרונות הנתפסים.

זה יכול להיות קשה לאנשים עם דיסמורפיה בגוף להתמקד בהיבטים החיוביים של חייהם מכיוון שהם כל כך ממוקדים במראה החיצוני שלהם. לעתים קרובות הם מרגישים שהם לא מספיק טובים וזה יכול להוביל לדימוי עצמי נמוך ולדיכאון.

אנשים עם דיסמורפיה בגוף מקבלים לעתים קרובות עזרה מקבוצות טיפול ועזרה עצמית, אך יכול להיות להם קשה ליישם את השיטות הללו, כי הם כל כך ממוקדים במראה החיצוני שלהם. דיסמורפיה בגוף היא הפרעה נפשית הפוגעת באנשים שאינם מרוצים כל הזמן מהמראה שלהם. זה יכול להוביל למגוון של בעיות בריאות גופניות ונפשיות.

הפרעה דיסמורפית בגוף מאופיינת בעיסוק בפגם מדומיין או קל במראה, מה שמוביל לרוב לניתוח קוסמטי או הליכים אחרים לתיקון.

הסוג הנפוץ ביותר של דיסמורפיה בגוף נקרא "כיעור מדומה", הכרוך בהשקפה מעוותת של אדם על גופו שלו. זה יכול להתבטא בתחושות של בושה וחוסר התאמה, כמו גם שנאה עצמית ודיכאון. דיסמורפיה בגוף היא הפרעה נפשית המאופיינת באובססיה לליקוי הנתפס בדימוי הגוף של האדם. ההפרעה עלולה להוביל לדיכאון, חרדה והפרעות אכילה.

עבור אלה הסובלים ממצב זה, הם עשויים לעתים קרובות להרגיש בושה בגוף שלהם ולנסות לכסות אותו על ידי לבישת בגדים רחבים או הסתרת חלקים בגוף. לאלו הסובלים ממצב זה יכול להיות קשה לקבל את השינויים במראה שלהם ככל שהם מתבגרים.

דיסמורפיה בגוף מובילה להערכה עצמית נמוכה ויכולה להיות קשה לסובלים מהמחלה על בסיס יומיומי. חשוב לאנשים הסובלים ממצב זה לדבר על כך כדי שאחרים ידעו כמה זה נפוץ וכמה תמיכה יש להם בחוץ.

המאמר נכתב בשיתוף איי-פלאט המומחים המובילים בביצוע ניתוחי מתיחת בטן.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: