טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

מחשב איטי ווינדוס 10: איך להגביר את מהירות המחשב

מחשב איטי ווינדוס 10מחשב איטי ווינדוס 10

טכנאי מחשבים מיומן בהאצת מחשב איטי ווינדוס 10, כולל השבתת תכונות איטיות של המחשב, שאינן דרושות, וניקוי המחשב האיטי שלכם על מנת להעניק לו דחיפה אדירה למהירות. יש כמה שינויים שיכולים לסייע למחשב לפעול מהר יותר ברגע שאתם מפעילים אותו. למעשה, אם אנחנו מתחילים לעבוד על המחשב שלנו והווינדוס איטי, אין דבר שיכול להיות יותר מעצבן מזה כי כולנו צריכים מחשב יעיל, מהיר שעובד כמו שצריך ועוזר לנו לבצע את הפעולות שלנו כמה שיותר מהר. בין אם אתם עובדים על המחשב למטרות עסקיות ובין למטרות אישיות, מחשב מהיר זה א‘ ב‘. אז אם זה לא ככה, יכול להיות שהמחשב שלכם צריך ניקיון יסודי, יכול להיות שיש עליו ווירוס כזה או אחר או יכול להיות שיש בו תקלה אחרת ולכן אם אתם לא מצליחים לסדר את זה בעצמכם ואין לכם את הידע לעשות את זה, שווה לפנות לטכנאי מקצועי שיטפל במחשב. 

תיקון מחשב איטי ווינדוס 10

תיקון מחשב איטי ווינדוס 10 עשוי להיות מורכב במקרה של תוכניות, יישומונים ופריטים שונים שמוגדרים להפעלה אוטומטית בכל פעם שאתם מאתחלים את המחשב שלכם. טכנאי מחשבים נוקט בצעדים הבאים להאצת מהירות המחשב:

פתיחת מנהל המשימות

לחיצה ימנית על אזור ריק בשורת המשימות ובחירה במנהל המשימות מהתפריט. אם מופיעים פרטים נוספים בתחתית החלון שנפתח, יש ללחוץ עליהם על מנת להרחיב את תצוגת מנהל המשימות, ולאחר מכן ללחוץ על הכרטיסייה לאתחול. פעמים רבות פעולה זו עוזרת ולא צריך להמשיך. 

השבתת פריטי הפעלה שאינם רצויים

החלון יציג את כל הפריטים המוגדרים להפעלה אוטומטית כשהמחשב מופעל. בעמודה הימנית ניתן לראות כמה ההשפעה המזיקה של כל אחד מהם משפיעה על מצב של מחשב איטי ווינדוס 10 ועל מהירות האתחול. יש לדפדף וללחוץ על כל הפריטים המיותרים, ולאחר מכן ללחוץ על כפתור השבתה.

בחירה חכמה

טכנאי מחשבים יודע אילו תוכניות להשבית ואילו להשאיר מופעלות. אם אתם בוחרים לנקות את הפריטים בעצמכם, ואינכם בטוחים לגבי מהות פריטים מסוימים, יש ללחוץ עליהם באמצעות לחצן העכבר הימני ולבחור חיפוש באינטרנט. 

פעולה זו תפתח דף אינטרנט של תוצאות חיפוש על הפריט, שיסייעו להבנת המידע הדרוש על מנת להחליט אם להשבית את פריטי ההפעלה או לא. חשוב להקפיד לא להשבית לעולם את תוכנת האבטחה שלכם מהפעלה אוטומטית, וליתר ביטחון, זוהי סיבה מספיק טובה להזמין שירות טכנאי מחשבים מקצועי כדי שלא לגרום לבעיות שיתווספו למצב של מחשב איטי ווינדוס 10.

כיבוי האפקטים החזותיים של Windows 10

כברירת מחדל, ווינדוס 10 משתמש באפקטים חזותיים, כולל צללים שנותנים לחלונות תוכנית מראה של עומק, אנימציות שגורמות לתנועה על המסך להיראות חלקה, שקפים, תצוגה מקדימה של תמונות ממוזערות, וכן הלאה. הבעיה היא שכל האפקטים האלה צורכים משאבי מערכת, מה שאומר שהם עשויים להוביל למצב של מחשב איטי ווינדוס 10.

פתיחת מאפייני מערכת

יש ללחוץ לחיצה ימנית על כפתור התחל בפינה השמאלית התחתונה ולבחור מערכת מתפריט התחל שמופיע. בחלון החדש שנפתח, יש ללחוץ על הגדרות מערכת מתקדמות בצד שמאל.

גישה לאפשרויות אפקטים חזותיים

בחלון מאפייני מערכת, יש ללחוץ על הכרטיסייה מתקדם. בקטע ביצועים, יש ללחוץ על הגדרות. בחלון אפשרויות ביצועים, יש ללחוץ על הכרטיסייה אפקטים חזותיים.

בחירת האפקטים להשבתה

מומלץ לבחור התאמה אישית כדי לבטל את הסימון של אפקטים בודדים שיתכן שאין בהם צורך, כגון תצוגות מקדימות של תמונות ממוזערות. על מנת להשבית את כל האפקטים בבת אחת, יש לבחור בהתאם לביצועים הטובים ביותר בחלק העליון, וללחוץ על אישור.

איך בוחרים טכנאי שיסייע לנו לשדרג את המחשב שלנו ולהפוך את כל הפעילות עליו ליותר מהירה?

חשוב לזכור כי העובדה שהמחשב שלכם איטי לא אומרת שום דבר ולאו דווקא מדובר בתקלה, ולכן לפעמים אפילו חבר קרוב או בן משפחה שקצת מבין במחשבים, יכול לפתור לכם את הבעיה. יחד עם זאת, יש מצבים שבהם כן דווקא כדאי לפנות ל לטכנאי מחשבים ולבחור איש מקצוע אמין, עם ידע וניסיון בתחום. לא מדובר בפעולה שעולה הרבה כסף אלא בביקור בסיסי בעלות של 200-350 ש“ח.

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: