טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

מה הכתובת ip שלי?

מה הכתובת ip שליאנשים רבים מכירים את המצב בו תוקף מקוון שזהותו אינה ידועה, הציף אותם בהודעות מטרידות. למרבה המזל, למרות שהפרופיל של אותו אדם עשוי להיות חסר מידע מזהה, טכנאי מחשבים מאתר אותו באמצעות כתובת IP. אז אם גם אתם שואלים את עצמכם מה הכתובת  ip שלכם, הפוסט הבא בדיוק בשבילכם

חשוב להבין כי המענה לשאלה מה הכתובת IP שלי נותן פתרון  נכון גם לגבי הורדות פיראטיות, פורנוגרפיה שאינה חוקית או מכירת סחורות שאינן חוקיות באינטרנט. כל הפעילות הזו ניתנת למעקב כשיש תשובה ברורה לשאלה מה הכתובת.

חשוב להבין מהי כתובת IP, ומה קורה כשמשתמשים ב-VPN או במצב גלישה בסתר בדפדפן. כדי להבין את שאלות המאקרו האלו, יש צורך בהזמנת שירותי טכנאי מחשבים שיבדוק את המחשב, יזהה את כתובת ה-IP שלכם, וינטרל פלישת תוקפים זרים.

מהי כתובת IP?

במילים פשוטות, כדי להבין מה הכתובת, קיצור של כתובת פרוטוקול אינטרנט, יש להבין שזהו מזהה ייחודי למחשב. למחשבים יש את הכתובת, אבל גם לטאבלטים ולסמארטפונים. ובדיוק כמו טביעת אצבע, אין שתי כתובות IP זהות לחלוטין. אז למעשה, כתובת IP היא בעצם תבנית מספרית שמוצגת בצורה יזומה להתקן רשת מסוים. זה יכול להיות מדפסת הפועלת על רשת, מחשב נייד, מחשב נייח, מצלמת רשת וכל מוצר אחר שעובד על רשת האינטרנט. את הכתובת בעצם מגדירים לכן התקן

לכתובות IP יש תקנים, כמובן, ורשות המספרים המוקצה לאינטרנט קובעת אותם. קיימים שני סוגים עיקריים של כתובות IP בשימוש כיום: IP גרסה 4, ו-IP גרסה 6. הגרסה הראשונה קיימת מאז ינואר 1983, והיא עדיין הנפוצה ביותר. אלו הם המספרים של 32 סיביות שמבוטאים בארבע אוקטטים, מופרדים בסימון "דצימלי מנוקד", לדוגמא, 192.0.2.53.

מה ההבדל בין כתובת IP דינמית לבין כתובת IP קבועה?

כתובת IP דינמית קיימת בתוך רשתות פנימיות. זה יכול להיות רשת בתוך בית, דירה או עסק. היא יכולה גם להיות בתוך רשת חיצונית בהתקן שכולנו מכירים את השם שלו ראוטר. כתובת דינאמית עוברת בצורה משתנה כלומר רק כאשר התקן הרשת מקבל מהראוטר כתובת ספיציפית ואז היא נשארת על אותו התקן. לעומת זאת, כתובת סטטית מקבלת באופן יזום את הכתובת והיא נשארת כל הזמן קבועה על פי התקן רשת ספיצפי ולא משתנה. מכיון ולא מעט אנשים צריכים לקבל גישה מרחוק למוצרים חשמליים הפועלים על רשת שנמצאים בבית או בעסק שלהם, יש חשיבות מאוד גבוהה לכתובת IP ולמעשה בלעדיה, הם לא יוכלו ליצור חיבור בכל זמן שהם רוצים לרשת שלהם

לא פחות חשוב להבין מה הכתובת ip שלי

קיימות כמה אנלוגיות שמטעות אנשים ששואלים מה הכתובת , אבל הטעות הנפוצה היא השוואה לכתובת הבית שלכם. זוהי השוואה שלגמרי אינה מדויקת, בהתחשב בעובדה שכתובת הבית שלכם היא מיקום מאוס ספציפי וסטטי, בעוד שכתובות IP הן לרוב הערכה של המיקום שלכם.

מטאפורות כאלה מאפיינות באופן שגוי את התפקוד והאמינות של כתובות IP, ועשויות לפעול להפרזה במידת הדיוק שלן מידע כתובות IP. מעבר לרמה האזורית, ברוב המקרים ספקי שירותי אינטרנט מקצים כתובות IP ללקוחות, מה שמציג הבדלים עוד יותר גדולים.

כתובות IP חיצוניות לעומת כתובות IP פנימיות

לשאלה מה הכתובת ip שלי, יש להבדיל בין כתובות חיצוניות לפנימיות. כתובת ה-IP החיצונית היא מה שאתם כנראה חושבים עליו כאשר אתם שוקלים את המחרוזת הייחודית של מספרים שקשורה לשימוש שלכם באינטרנט. זוהי גם כתובת ה-IP שספק שירותי האינטרנט שלכם מקצה, והכול ציבורי. במילים אחרות, זו הכתובת הדיגיטלית של ממשק הנתב שלכם.

משם, הנתב מספק למכשירים גישה לאינטרנט. בשלב זה, כשאתם גולשים באתר דרך הטלפון או המחשב הנייד שלכם, לכל אחד מהמכשירים האלו יש כתובת IP פנימית משלו, שנקראת גם כתובת IP פרטית, שנרשמת יחד עם היסטוריית הגלישה שלכם.

איך מוצאים את כתובת ה-IP?

יש לנווט להגדרות ה-WiFi או האינטרנט כדי למצוא את התשובה מה ip שלי, במכשירים השונים. אבל אם אינכם רואים את המותג והדגם הפרטניים שלכם, יש לחפש בהגדרות האינטרנט כדי למצוא את המידע.

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: