טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

מה לעשות במקרה בו המחשב לא עולה ווינדוס 10?

לא עולה ווינדוס 10מה לעשות במקרה בו המחשב לא עולה ווינדוס 10?

אתם מתיישבים מול המחשב, לוחצים על כפתור ההפעלה בדיוק כמו בכל יום, ושום דבר לא קורה, יתכן שזהו מקרה בו המחשב לא עולה ווינדוס 10, או שהוא נדלק אבל נכבה ישר, או שאולי כל מה שאתם מקבלים זה מסך כחול. כמובן שסיטואציה כזו יכולה מאוד לעצבן אותנו, משום שמי שעובד על פי סי יודע כי אי אפשר לעבוד על המחשב בלי שווינדוס עולה משום שעל גבי מערכת ההפעלה הזו יש כל כך הרבה תכנים, תוכנות ודברים שאנחנו צריכים כדי לעשות שימוש יומיומי במחשב שלנו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בתרחיש רגיל, אבל כדי להבין למה המחשב לא עולה ווינדוס 10, לטכנאי מחשבים יש כמה שלבי פתרונות שהוא נוקט בהם.

תוספת כוח

אם המחשב לא עולה ווינדוס 10, ואין מאווררים פועלים, אורות מהבהבים ושום דבר אינו מופיע על המסך, כנראה שיש לכם בעיית חשמל. יש לנתק את המחשב ולחבר אותו ישירות לשקע תקין בקיר, במקום לפס חשמל או לגיבוי סוללה שעלולים להתקלקל. 

חשוב לוודא שמתג ההפעלה בצד האחורי של ספק הכוח של המחשב מופעל, ואם השקע מחובר למתג אור, יש לוודא שגם המתג מופעל. למחשב נייד, יש לוודא שהמטען מחובר כהלכה וליציאה הנכונה. אם הוא נטען באמצעות USB-C, רק חלק מיציאות ה-USB עשויות לספק חשמל. 

ספק כוח כושל עלול לגרום לעתים קרובות לבעיות כמו המחשב לא עולה ווינדוס 10, גם אם המאווררים והאורות אכן נדלקים. במקרה זה, טכנאי מחשבים ימליץ להחליף את ספק הכוח שלכם.

בדיקת המסך

אם המחשב משמיע צלילי הפעלה אבל שום דבר אינו מופיע על המסך, ייתכן שהמחשב מאתחל והצג פשוט אינו מציג תמונה. יש לבדוק את המסך על מנת לוודא שהצג שלכם מחובר לחשמל, ושהוא מופעל ומוגדר לכניסה הנכונה באמצעות הלחצנים בצד או בתחתית.

חשוב גם לוודא שהכבל שמחבר את הצג למחשב אינו משוחרר, ניזוק או פגום. אם ניתן לחבר מחשב אחר לצג ולקבל תמונה, יתכן שזה הכבל שצריך להחליף. בשימוש במחשב נייד, יש לוודא שהבהירות מוגברת. 

חיבור המחשב למסך אחר

זה נשמע אולי טיפשי, אבל טכנאי מחשבים נתקלים במספר מקרים בהם אנשים ביקשו מהם סיוע עם המחשב לא עולה ווינדוס 10, רק על מנת לגלות שהבהירות הופחתה עד הסוף, מה שרם למסך שחור.

אם בדיקת המסך אינה מגלה את מקור הבעיה, מומלץ לחבר את המחשב למסך אחר או אפילו לטלוויזיה, ולראות אם ווינדוס 10 מופיע שם. אם כן, יתכן שהמסך חדל לפעול, ויש לקנות אחד חדש.

האזנה לצלילים

כשהמחשב מאתחל, הוא עשוי להשמיע צפצוף, ברוב המקרים צפצוף בודד אומר שהכול בסדר. אבל אם המחשב לא עולה ווינדוס 10, הוא עשוי להשמיע סדרה של צפצופים, שמסמנים מצב של תקלה.

טכנאי מחשבים יבדוק את לוח האם של המחשב כדי להבין מה משמעות הצפצופים, ויבצע את התיקון בהתאם.

עלות תיקון המחשב לא עולה ווינדוס 10

שירות תיקונים זול ומשתלם למקרה של מחשב שאינו עולה, כולל בדיקת המחשב, זמין בעלות ממוצעת של 160 ₪, אבל העלות משתנה בהתאם לצורך בהחלפת המחשב או אפשרות תיקון החלקים הפגומים. 

איך בוחרים טכנאי מחשבים לתיקון ?

ובכן, אמנם זו נשמעת כמו תקלה פשוטה ולפעמים זה באמת ככה, אך יש מצבים יותר מורכבים שבהם התקלה יותר מסובכת ודורשת ידע, ניסיון ומקצועיות בתהליך איתור ותיקון התקלה. חשוב גם לזכור שלפעמים מדובר בהחלפה של רכיבים שעולים המון כסף, במיוחד במחשבים מאוד ישנים ולא פעם ימליץ לכם הטכנאי על החלפת המחשב, זאת במקום רכישה של חלקי חילוף כאלה או אחרים. עוד דבר שכדאי לשים אליו לב הוא בחירת טכנאי מחשבים בהתאם לקריטריונים הבאים:

  1. ניסיון וידע – בעוד יש תקלות פשוטות שאפילו אנשים שהם לא טכנאי מחשב במקצוע שלהם יכולים לפתור לכם, כאמור יש גם תקלות מורכבות יותר ולכן לא כדאי לקחת את הצ‘אנס בהיבט הזה. 
  2. זמינות- לרוב אנחנו לא ממש יכולים להסתדר בלי המחשב שלנו דקה נוספת ולכן נצטרך טכנאי זמין שיבוא כמה שיותר מהר ויתקן לנו את המחשב.
  3. מחיר – כדאי לבחור טכנאי המספק מחיר הוגן על השירות. 
אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: