טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

החלפת מסך למחשב נייד מחיר

החלפת מסך למחשב נייד מחירמחשב נייד הוא כלי שימושי ביותר. למעשה, המחשב הנייד משרת אותנו נאמנה למגוון של פעולות ובעידן המודרני הדיגיטלי בו כולנו חיים, קשה מאוד לדמיין את החיים שלנו ליום מיום אחד בלי מחשב. רובנו עושים שימוש במחשב הנייד גם למטרות אישיות שלנו וגם למטרות עסקיות, לצורכי עבודה וכדומה. אנחנו שולחים מיילים לאנשים שעובדים איתנו, אנחנו מתעסקים וגולשים לא מעט באינטרנט וברשתות החברתיות, אנחנו שומרים עליו מסמכים, תמונות, סרטוני וידיאו ועוד ועוד.

מדוע יש צורך להחליף מסך למחשב נייד?

 המאפיין המרכזי שלו הוא הניידות, אבל אין בה תועלת אם המסך של המחשב נהרס. למעשה, אנחנו יכולים לקחת את המחשב ממקום למקום, מהבית לעבודה, מהעבודה הביתה, לטיסות, לנסיעות, לטיולים ולכן למחשב נייד יש יותר נטייה להישחק ולהיהרס מאשר מחשב נייח. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי למרות שכל שאר החלקים של המחשב פועלים, הוא אינו יכול לתפקד כראוי אם המסך נהרס. עכשיו השאלה היא החלפת מסך למחשב נייד מחיר כמה יכולה להיות העלות.

החלפת מסך למחשב נייד מחיר עשוי להיות שונה מאוד בהתאם לתרחישים שונים. מאמר זה מסיר מה שצריך לדעת על החלפת מסך מחשב נייד והעלויות השונות.

מאפייני העלויות להחלפת מסך מחשב נייד

אם אתם תוהים לגבי החלפת מסך למחשב נייד מחיר, הצעד הראשון שיש לנקוט בוא הוא לאתר את הבעיה המדויקת. טכנאי מחשבים מסבירים כי עשויות להיות בעיות אחרות עם המחשב, ובדרך כלל, מסכי מחשב נייד אינם נשברים מבלי שהמחשב ייפול או ייפגע.

מצב זה עלול לגרום נזק גם לחלק אחר של המחשב. לכן, אם הבעיה היא במשהו אחר מלבד המסך, כדאי לשקול להחליף את המחשב, מכיוון שהחלפת חלקים פנימיים עלולה לגרום לאותה בעיה בעתיד.

מאפייני עלות תיקון מקצועי

אם התצוגה פגומה מעט, החלפת מסך למחשב נייד מחיר יהיה מינימלי ביותר. אבל אם יש צורך להחליף את התצוגה, עלות החלפת המסך תלויה בדמי השירות של טכנאי המחשבים. יש לשלם גם עבור התצוגה, והמחיר של צג LCD שונה מזה של צג LED. 

העלות משתנה גם למסכי מגע. בדרך כלל, החלפת המסך תעלה לכם בסביבות 400-2,000 ₪ לשירות של איש מקצוע.

האם כדאי לתקן מסך מחשב נייד?

ובכן, אין תשובה נכונה לשאלה הזו. טכנאי מחשבים מסביר שהתשובה עשויה להיות שונה במצבים שונים. אם למחשב עדיין יש אחריות, בהחלט מומלץ לתקן אותו, שכן האחריות תכסה את רוב ההיבטים של החלפת מסך למחשב נייד מחיר.

אבל אם המחשב בן שנתיים עד שלוש שנים, אולי זה לא רעיון טוב לתקן מחשב נייד שנחשב ישן אחרי פרק זמן זה.

מתי מומלץ לתקן מחשב נייד?

אם עלות המחשב הנייד היא בסביבות 2,400 ₪, וזו השנה הראשונה והאחריות עדיין בתוקף, עלות התיקון לא תהיה כל כך גבוהה. אבל אם חלפו שנתיים מרכישת המחשב, מומלץ לשקול מחדש אם לבחור באפשרות החלפת מסך למחשב נייד מחיר שעשוי להיות גבוה. 

כמה עולה להחליף מסך מחשב נייד?

אם הבעיה היא המסך ויש להחליפו, החלפת מסך למחשב נייד מחיר עשוי להשתנות. העלות המינימלית עשויה להיות בסביבות 200 ₪, ופי 10 או 20 יותר בהתאם לתאריך תפוגת האחריות, דמי השירות של טכנאי המחשבים ומותג המחשב. העלויות המשוערות של החלפת מסכי מחשבים ניידים הן:

מסך 14". בין 450 ₪ ל-700 ₪.

מסך 12". 350 ₪.

מסך 18". בין 600 ₪ ל-800 ₪.

מסך 16". בין 500 ₪ ל-700 ₪.

כמובן, שהמחיר משתנה ותלוי כאמור בהמון מרכיבים כמו למשל גודל המסך, סוג המסך, עד כמה הדגם של המחשב ישן או חדש, האם אתם רוצים להחליף מסך מקורי או חליפי, האם יש עוד דברים במחשב שאתם רוצים לסדר “על הדרך” ועוד. חשוב לבחור בטכנאי מחשבים מקצועי ומיומן, שידע להתאים לכם בדיוק את סוג המסך לפי סוג המחשב ולא להקל בכך ראש משום שלמסך עצמו יש השפעה תפקודית על כל המחשב. חשוב גם לזכור שבמסכים מאוד ישנים או לחילופין מאוד חדשים, לפעמים המחיר כל כך גבוה, עד לכדי כך שהוא לא משתלם ועדיף לרכוש מחשב חדש לגמרי. זכרו כי אם רכשתם את המחשב לאחרונה, יכול להיות שיש לכם אחריות על המסך ואם לא שווה לבדוק האם אתם מקבלים אחריות על המסך החדש. 

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: