טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

טכנאי מחשבים בגבעת שמואל: סיבות לשכירת שירותי מומחה

רוב האנשים קשורים למחשבים שלהם במידה מסוימת, וזה נכון גם לגבי אנשים שעובדים על מחשבים בחברה, וסומכים על המחשב שיסייע להם לבצע את העבודה שלהם. המחשב בין אם מדובר במחשב נייד ובין אם במחשב נייח משרת אותנו לכל כך הרבה פעולות ביום יום שלנו בין אם זה שליחה וקבלה של מיילים דרך תיבת האימייל, דברים שקשורים לפרסום ושיווק העסק שלנו, תחזוקה של דברים, רשימות, תיקיות, תמונות, צפייה בסרטוני וידיאו, גלישה ברשת האינטרנט, הזמנה של דברים, גלישה ברשתות חברתיות ועוד. למעשה, יש אנשים שנמצאים כל כך הרבה שעות על המחשב שהם כבר לא זוכרים את כמות הדברים שעבורם המחשב משרת אותם. יחד עם זאת, ובעיקר משום שמדובר במכשיר חשמלי שעובד איך לומר ”שעות נוספות“ במקרים רבים, מתעוררות בעיות במחשבים ואנשים רבים אינם משקיעים את תשומת הלב הנדרשת להתעוררות הבעיות או מניעתן.

לכן, כאשר בעיה מתחילה להתעורר לראשונה, טכנאי מחשבים בגבעת שמואל צריך לבדוק את המחשב בהקדם האפשרי.

 

 

בעיות קטנות כמעט תמיד הופכות לבעיות גדולותטכנאי מחשבים בגבעת שמואל: סיבות לשכירת שירותי מומחה

קיימים מספר תרחישים עיקריים שמשתמשי מחשבים מבצעים מדי יום, שעלולים לגרום לבעיה מסיבית בטווח הארוך. אותן בעיות חוזרות על עצמן במקומות עבודה, מכיוון שלאנשים יש הרגלי מחשבים דומים בעבודה על המחשבים בבית או במקומות העבודה, כמו למשל:

  • שימוש יתר בתוכנות שאינן בטוחות.
  • סירוב לאשר הודעות שגיאות.
  • בעיות בניקוי תוכניות וקבצים ישנים.
  • הימנעות מהקפדה על תחזוקה שוטפת.

הימנעות מתיקון הבעיות האלה באופן מידי מובילה להחמרתן. כשהבעיות מחמירות, הן הופכות את המחשב לבלתי שמיש בסופו של דבר. יש צורך בשירותי תיקון טכנאי מחשבים בגבעת שמואל, בעלות גבוהה. כלומר, טיפול נכון במחשב ובדיקות שגרתיות אצל מומחה חשובים גם להתנהלות תקינה של המחשב וגם לחיסכון כספי.

 

הבנת הבעיות במחשב לפני הזמנת שירות טכנאי מחשבים בגבעת שמואל

במקרים רבים, טכנאי מחשבים בגבעת שמואל צריך לדעת מה לא בסדר במחשב כדי לתקן אותו. אין צורך בתואר במחשבים על מנת להבין מה לא בסדר במחשב. אבל הזמנת שירותי טכנאי רק כדי לציין שהוא לא עובד, לא תסייע לתיקון. תקשורת תקינה מובילה להחזרת המחשב שלכם מהר יותר מאשר מצב בו טכנאי המחשבים צריך לנחש מה לא בסדר.

אם טכנאי שמבצעי שירותי תיקונים יגיע אליכם, התיקון עשוי להתבצע כעבור כמה ימים, במקום לפתור מהר יותר את הבעיה עם תקשורת טובה יותר, מה שעשוי להשפיע על מידת היעילות של העסק שלכם.

 

בעיות שנראות מורכבות עשויות להיות פשוטות מאוד לתיקון

בחלק מהמקרים, הפעולה הפשוטה ביותר של הזמנת שירותי טכנאי מחשבים בגבעת שמואל ותיאור הבעיה תורמת לפתרון, למרות שבעיות במחשב עשויות להיראות מפחידות.

זה נכון במיוחד אם אתם סומכים על הטכנאי שיבצע שירות מעולה. בעיה פשוטה מאוד עלולה להתרחש והיא נראית לכם סוף העולם, אבל עבור טכנאי מחשבים זהו תיקון פשוט.

 

 לכל המחשבים יש תאריכי תפוגהטכנאי מחשבים בגבעת שמואל: סיבות לשכירת שירותי מומחה

כל אחד מעוניין שהמחשב שלו יגיע עם תאיך שבו ניתן לדעת שהוא רשמית לא יפעל יותר. אבל למרבה הצער, אין זו המציאות. זה נובע בין השאר מהתקדמות בחלקי חילוף ומערכות מחשוב. גם עם החלפה קבועה של חלקים מקולקלים, טיפול טוב ושימוש נכון במחשב, המחשב יפסיק לפעול בסופו של דבר.

בדרך כלל, חדשות אלה נמסרות לכם בטלפון על ידי טכנאי מחשבים בגבעת שמואל. זה לא סוף העולם, זה קורה. הבנה איך לשפוט מתי מספיקה החלפת מחשב היא אמנות באותה מידה שהיא מדע. יש לאזן בין האהבה למחשב לבין היגיון. בסופו של דבר, אתם משקיעים יותר ממה שעולה מחשב חדש. שירות תיקון מחשבים טוב יודע מתי ואיך הגיע הזמן להחליף את המחשב.

 

עלות שירותי טכנאי מחשבים בגבעת שמואל

טכנאי מחשבים בתגבעת שמואל, שיש לו מומחיות וניסיון עשיר בתחום עשוי לגבות 190 ₪ בלבד לתיקון תקלה במחשב. מלבד תיקוני בעיות, המומחה מציע גישה אמינה של תחזוקת המחשב במקצועיות, ביעילות, במהירות ועם יחס אישי. יש להקפיד, בין היתר, גם על קבלת אחריות לכל סוג של תיקון.

טכנאי מחשבים בגבעת שמואל: מחירון לפי תקלות

להלן פירוט של תיקון תקלות המחשב הנפוצות ביותר על ידי טכנאי מחשבים בגבעת שמואל

  • החלפה של מאוורר מעבד – המחירים נעים בין 240-370 ש“ח
  • החלפה של דיסק קשיח – 380-480 ש“ח
  • החלפה של כרטיס מסך – 240-360 ש“ח
  • החלפה של לוח אם – 380-700 ש“ח
  • החלפה של ספק כוח – מחיר ההחלפה כולל ספק סטנדרט למחשב רגיל – 280-450 ש“ח
  • החלפה של מסך למחשב נייד – 480-680 ש“ח
  • ניקוי אבק מהמחשב כולל ניקוי של המאווררים במחשב שגורמים הרבה פעמים לתקלות – 180-260 ש“ח
  • ניקוי וירוסים מהמחשב לא כולל התקנה של מערכת הפעלה ולא כולל התקנה של אנטי וירוס – 180-280 ש“ח
  • פרמוט מחשבים – לא כולל מחיר של גיבוי ו/או מערכת הפעלה – 330-440 ש“ח
  • ביצוע שחזור על קבצים שנמחקו מהמחשב – המחיר משתנה ותלוי עד כמה מורכב לאתר ולתקן את התקלה – 140-300 ש“ח לשעה
  • התקנה של ציוד היקפי במחשב כמו למשל מדפסת, מצלמה, רשת, סורק וכדומה- 240-320 ש“ח
  • הרחבה של זיכרון המחשב ללא רכיב זיכרון – 240-320 ש“ח

איך בוחרים טכנאי מחשבים בגבעת שמואל?

אז מסתבר שטכנאי מחשבים בגבעת שמואל הוא מקצוע די פופולארי וכדי לבחור טכנאי מקצועי, יש כל מיני דברים שאתם יכולים ואפילו צריכים לעשות, הרי בכל זאת מדובר במחשב שלכם ולא הייתם רוצים שמישהו שאין לו את הידע, הניסיון או היכולת לבצע את התיקון, יבצע אותה. אז הנה כמה קריטריונים שיסייעו לכם בבחירת טכנאי מחשבים בגבעת שמואל.

  1. המלצות – אם אתם מכירים אנשים שיכולים להמליץ לכם על טכנאי מחשבים בגבעת שמואל, זה בהחלט יכול לעזור. אתם יכולים לשאול בקבוצת הווטצ‘אפ השכונתית שלכם, אולי אפילו יש לכם טכנאי בשכונה, לכתוב פוסט בפייסבוק, לשאול חברים, בני משפחה או אנשים שאתם מכירים מהעבודה. המלצות תמיד עוזרות רק חשוב לוודא שהן לא באות על חשבון הידע של הטכנאי. כלומר לא כל הטכנאי מחשבים בגבעת שמואל, יודעים לתקן את כל סוגי התקלות.
  2. ידע וניסיון – קריטריון זה מהווה המשך לסעיף הקודם. כלומר לפני שאתם מזמינים טכנאי או הולכים לטכנאי מחשבים בגבעת שמואל, אתם צריכים לוודא שאכן יש לו את הידע והניסיון המתאימים. כמובן שזה משהו שקשה לדעת אותו מראש כי לא תמיד אתם בעצמכם בכלל תדעו מה התקלה שצריך לתקן במחשב שלכם ולכן כאן צריך להפעיל שיקול דעת, לראות מה בדיוק הטכנאי שואל אתכם בטלפון ולפי זה לקבל לפחות רושם כללי לגביו.
  3. זמינות – יכול להיות שתמצאו טכנאי מחשבים בגבעת שמואל עם עשרות המלצות, יכול להיות שגם הידע והניסיון שלו מעולים לפתרון התקלה, אבל אם כל זה והוא לא זמין לפתור לכם את הבעיה ולתקן לכם את המחשב כמה שיותר מהר, מה זה בעצם עוזר? פחות. מחשב זה בדרך כלל מוצר חשמלי שאנחנו צריכים שיהיה מתוקן כמה שיותר מהר וזה לא משהו שאנחנו יכולים להסתדר בלעדיו. לכן, כדאי למצוא טכנאי מחשבים בגבעת שמואל או מעבדת מחשבים בגבעת שמואל שיספקו לכם שירות מקצועי ומהיר.
  4. מחיר- תיארנו לכם קודם לכן את ממוצע המחירים לתיקון תקלות נפוצות במחשבים. המחירים נבדקו בקפידה ולכן שווה לשים לב אליהם. מחיר נמוך מדי יכול להעלות חשד למשל בהקשר של החלפת חלפים שאינם מקוריים או עבודה שאיננה יסודית ומחיר יקר מדי, מעל הממוצע, לא מעיד בהכרח על מקצועיות.

 

מעבדה חיצונית או טכנאי מחשבים בגבעת שמואל עד הבית?

בעיקרון יש את שתי האפשרויות הללו ולרוב טכנאי עד הבית מביא איתו יותר יתרונות, אבל שוב חשוב לשים לב שדבר אחד לא בא על חשבון השני. למשל, אם בחרתם בשירות עד הבית ויתקנו לכם את המחשב תוך זמן קצר, שימו לב שזה לא בא על חשבון מחיר מאוד גבוה ואם כן, תוודאו שזה אכן מתאים לכם. היתרון במעבדה חיצונית לתיקון מחשבים הוא בכך שיש שם כמה מוחות ואם מדובר בתקלה שהיא מורכבת, לרוב ניתן יהיה לפתור את זה בעזרת מומחה כזה או אחר ולא יהיה מצב שהטכנאי ”נתקע“ בלי להבין מה הבעיה בדיוק.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: