טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השאירו פרטים וטכנאי מחשבים מומחה חוזר אליכם לייעוץ מקצועי והצעות מחיר 

אין חיבור לאינטרנט: הבעיה הנפוצה והפתרון

אין חיבור לאינטרנטאין חיבור לאינטרנט

אין תרחיש יותר מתסכל מהתמודדות עם בעיות אינטרנט במהלך העבודה. הרי מי מאיתנו לא צריך אינטרנט למהלך יום עבודה תקין ושגרתי? הכל נעשה היום באמצעות ודרך האינטרנט, אנחנו כותבים ומקבלים מיילים לאורך כל היום, אנחנו עושים פרויקטים ונעזרים במידע דרך רשת האינטרנט, אנחנו גולשים ברשתות חברתיות ומעבירים חלק משעות הפנאי שלנו באינטרנט ולכן שאין לנו אינטרנט זה מצב מאוד מעצבן. אם נתקלתם בסיטואציות הבאות כמו למשל המתנה ארוכה להורדה של סרטון, בהייה במסך ריק בזמן שהוא נטען בקצב איטי, או נפילת האינטרנט במהלך שיחת זום יכול מאוד להיות שאתם צריכים לעשות משהו בנוגע לחיבור שלכם ואולי אפילו לשדרג את האינטרנט אצלכם במשרד או בבית, כי מצבים כאלה בטווח הארוך עלולים לפגוע באופן חמור בעסק שלכם.

העובדה כי אין חיבור לאינטרנט הוא בעיה נפוצה ביותר, וחשוב להבין איך להתגבר עליה כדי שהעסק ימשיך להתקדם ולפתח יתרון תחרותי. טכנאי מחשבים מתמחה בפתרון בעיה זו בקלות, ביעילות ובמהירות.

בעיות אינטרנט ו-Wi-Fi נפוצות

התמודדות עם מצב שבו אין חיבור לאינטרנט, עלולה לנבוע מכמה סיבות נפוצות, וברוב המקרים התיקון יהיה די פשוט. הנה כמה מהבעיות העיקריות:

בעיה עם מרווח נקודות גישה

אחד הגורמים הברורים ביותר למצב שבו אין חיבור לאינטרנט הוא מרחק גדול מדי מהנתב או מנקודת הגישה. הסיבה לכך היא שככל שאתם רחוקים מהנתב, כך החיבור יהיה יותר לא אמין.

כדי לפתור בעיה זו, יש פשוט להתקרב לנתב. אם הנתב ממוקם בחדר אחר או בצד אחר של המשרד, מומלץ לעבוד מהאזור הזה ולראות אם הבעיה נפתרת. אם זו בעיה עקבית, כנראה שכדאי להעביר את הנתב.

יש למקם את הנתב גבוה, לדוגמא, על מדף, הרחק ממכשירים אחרים שעלולים להפריע לחיבור שלו, ובמיקום מרכזי במשרד ללא כל הפרעות. חפצים וחומרים כגון מתכת או זכוכית בין המחשבים שלכם לבין הנתב עלולים להוביל למצב בו אין חיבור לאינטרנט.

רוחב פס שאינו מספיק

סיבה נפוצה לבעיות בהן אין חיבור לאינטרנט היא מחסור ברוחב פס, שהוא מדד לכמות הנתונים שניתן להעביר דרך "צינור" האינטרנט שלכם בשנייה. 

כלומר, אם יש לכם צינור קטן ואתם מנסים להפעיל סרטון ב-HD, פעילות שדורשת הרבה נתונים, מהירות האינטרנט שלכם עשויה להאט כי הצינור שלכם אינו מספיק גדול על מנת להעביר את כל הנתונים בבת אחת. צינור אינטרנט גדול יותר יאפשר ליותר נתונים לעבור בבת אחת, וכתוצאה מכך לחיבור מהיר יותר.

יותר מדי מכשירים עלולים לבלום את רוחב הפס ולהוביל למצב בו אין חיבור לאינטרנט, לכן יש לנתק את המכשירים שאין בהם שימוש באופן פעיל. תוכנה זדונית עלולה גם לתפוס את רוחב הפס שלכם, בנוסף לסיכון הנתונים של העסק שלכם, לכן מומלץ לסרוק את המערכת באופן קבוע לאיתור וירוסים על מנת שניתן יהיה לזהות אותם ולטפל בהם במהירות האפשרית.

הבנת רוחב הפס

תיקונים אלה עשויים לסייע, אבל אם אין מספיק רוחב פס לצרכים שלכם, עדיין ייתכנו מצבים תכופים בהם אין חיבור לאינטרנט, לכן חשוב לדעת כמה רוחב פס העסק שלכם צריך ולבחור תוכנת שתתאים למספר הזה. מומלץ לקחת בחשבון גם את הצמיחה העתידית בדרישות רוחב הפס שלכם במהלך השנה הקרובה.

העלות הממוצעת לתיקוני בעיות חיבור לאינטרנט או הגברת מהירות האינטרנט ורוחב הפס עשויה לעלות בממוצע ה-188 ₪ בשירות של טכנאי מחשבים מקצועי.

במידה והאינטרנט ממשיך להתיקע לכם, יכול מאוד להיות שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להחליף ספק או להחליף חברת תקשורת ואז תוכלו להנות מאינטרנט חדיש, מהיר ואיכותי. 

איך בוחרים ספק אינטרנט?

  1. מיקום – חשוב לוודא כי באזור המגורים שלכם או באזור של המשרד שלכם יש תשתית בהתאם לחברה שבה אתם בוחרים. אם אתם לא יודעים מי הספקים הכי מהירים באזור שלכם, שווה לדבר עם אנשים מהאזור שכבר יש להם אינטרנט ולראות מה עובד ומה פחות. 
  2. צורך – כדאי לבדוק מה הצרכים שלכם מבחינת מהירות, אילו שימושים אתם עושים במהלך היום והערב באינטרנט, האם אתם מבצעים כל מיני פעולות כמו הורדה של סרטים שדורשות אינטרנט מהיר.
  3. מחיר- כמובן שגם למחיר יש פקטור חשוב בבחירה והעלות לאינטרנט ספק + תשתית לא אמורה לעלות יום מ-120 ש”ח בחודש. 
אז מה היה לנו בכתבה:
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: